دانلود بازی استراتژیک Skyward Collapse

Skyward Collapse دانلود بازی استراتژیک Skyward Collapse

Skyward Collapse یک بازی جدید در سبک استراتژیک است که با توجه به حجم کم و همچنین داشتن ویژگی های متنوع و بسیار خوب توانسته به یکی از بهترین باز های استراتژیک در سال 2013 شود. در این بازی همه چیز در اختیار شما است و باید به سرعت ارتش خود را آماده کرده و امکانات دفاعی منطقه خود را بالا ببرید. زیرا دشمنان به صورت وحشیانه ای حمله ور خواهند شد و اگر ارتش و سیستم تدافعی درستی نداشته باشید مطمئنا شکست خواهید خورد و کل سرزمین شما به آتش کشیده خواهد شد پس سریع باشید و از هر راهی که می توانید به ساخت ارتشی مجهز و بی نظیر بپردازید. طراحی های بازی Skyward Collapse بسیار دقیق و عالی بوده و می توان گفت در نوع خود بی نظیر است.

زیرا در آن اکثر موارد لازم برای یک بازی استراتژیک رعایت شده است از طراحی منطقه تا طراحی دشمنان و افکت های مختلف همه عالی بسیار کار شده اند. اما بهترین و بزرگترین نقطه قوت بازی Skyward Collapse گیم پلی بسیار عالی آن است که باعث تبدیل این بازی به یک بازی اعتیاد آور است. زیرا وقتی وارد بازی شدید در محیط بازی غرق خواهید شد و تمام تلاش خود را برای نجات شهر و افراد کرده و گذر زمان را به هیچ وجه احساس نخواهید کرد. می توان گفت محیط بازی Skyward Collapse بسیار عجیب است و وقتی وارد بازی شوید شاید متوجه نشوید که باید چه کاری انجام دهید! زیرا این بازی با تمام بازی های دیگری که تجربه کرده اید متفاوت است و برای همین شاید ساعت ها فقط طول بکشد تا شما با نحوه بازی کردن و همچنین عملکرد کلید ها آشنا شوید. کنترل بازی بسیار سخت است، پس تمام دقت و استعداد خود را به کار گیرید زیرا با یک بازی ساده و معمولی روبرو نیستید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 

برچسب‌ها: دانلود رایگان بازی های استراتژیک, دانلود بازی skyward collapse, بازی های کامپیوتری آنلاین بن تن 3بعدی, دانلود یه بازی استراتژیک 2014, بازی استراتجیکی قدیم pc, بازی استرتژیک, دانلود بازی freegames ir برای کامپیوتر جدید, سایت دانلود بازی استراتژیک, بازی ماشین بازی دخترانه کامپیوتر, بازی روانی وجالب کامپیوتر, بازی دخترانه اندروید کم حجم, بازی استراتیزیک, بازی استراتژیکی اقتصاد, بازی های انلاین استراژیک, ,
ادامه مطلب


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 23 آذر 1392برچسب:, | 16:26 | نویسنده : محمد حسین اسدآبادی |
مترجم سایت